До Всесвітнього дня боротьби з меланомою ізраїльський провайдер страхування від критичних захворювань Madanes об’єднався зі страховою компанією АТ "СК "ТАС" (приватне) (далі — «TAS Life»), щоб реалізувати соціальну ініціативу обізнаності населення про меланому. До компаній також доєдналися клініки та медичні центри з метою провести діагностику працівників провідних українських компаній та холдингів. Протягом кількох тижнів спеціалісти-дерматологи їздитимуть на підприємства та безкоштовно перевірятимуть всіх охочих на виявлення ознак меланоми.
За даними ВООЗ (Всесвітньої організації охорони здоров'я), кількість тих, у кого виявляють меланому, щорічно зростає на 5-7%. Серед українців показник захворюваності на меланому сягає 8,4 людини на 100 000 населення, в той час як світовий показник становить 5,2. Щороку від цього захворювання помирають 1100 наших співвітчизників.
Меланома — злоякісне новоутворення на поверхні шкіри, яке може ховаєтися під виглядом родимки. Це захворювання виліковне на ранніх стадіях, тому особливо важливо не пропустити перші “сигнали тривоги”, які свідчать про можливий злоякісний характер новоутворення на шкірі.
«Завдяки прогресу в медицині протягом останніх 30 років смертність від критичних захворювань значно знизилася. Так, п’ятирічне виживання хворих з четвертою (останньою і найважчою) стадією становить 15%, з третьою — 55%, з другою — 75%, а з першою — цілих 93%. Такі високі показники, переважно, результат ранньої діагностики і превентивної медицини. І прогнози експертів на майбутнє досить оптимістичні, що не може не тішити», — каже Стас Островський, директор з розвитку бізнесу Madanes.
Простіше запобігти хворобі, аніж її лікувати, тож даний проєкт має за мету прищепити українцям культуру регулярних медичних оглядів, так званих “чек-апів”, для своєчасної діагностики хвороб, які протікають безсимптомно.
У рамках проєкту Madanes залучив висококваліфікованих дерматологів з клініки Oxford Medical та медичного центру Святої Параскеви. Окрім діагностики, спеціалісти поділяться практичними рекомендаціями, щодо запобігання та виявлення захворювання. Таким чином, Madanes підвищує обізнаність про меланому серед населення, а також поширює інформацію про превентивні заходи.
«Ми раді, що маємо змогу підтримати ініціативу, покликану зберегти життя людей. Наша місія у цьому проєкті — популяризувати профілактичні обстеження, а також розповідати про фінансові рішення, які повинен мати кожен сучасний українець, аби у разі виявлення проблеми, мати змогу отримати якісне лікування у кращих клініках України та світу. Сподіваюся, такі проєкти стануть хорошою традицією та привернуть увагу українців до турботи про власне здоров’я», — говорить Наталія Стихальська, керівник напрямку маркетингу у TAS Life.